Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης
Τη σεζόν 2007-08 η ΚΑΕ Ολυμπιακός πρωτοπόρησε στον Ελληνικό Αθλητισμό ως η πρώτη ανώνυμη αθλητική εταιρεία που εφάρμοσε ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Από τότε μέχρι σήμερα δεν έμεινε απλά πιστή στο πρόγραμμα, αλλά το ανάπτυξε, το εξέλιξε και το προσάρμοσε στις ανάγκες της κάθε εποχής, εστιάζοντας κυρίως στους τομείς της υγείας, της κοινωνίας, του αθλητισμού, της παιδείας, του πολιτισμού και του περιβάλλοντος.
Παράλληλα η ΚΑΕ Ολυμπιακός «τρέχει» κι άλλα προγράμματα, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους και ενισχύουν το ένα το άλλο. Πιο συγκεκριμένα, τα μέλη του προγράμματος του «Εθελοντισμού» αναλαμβάνουν δράση και προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες κατά τη διάρκεια των αγώνων (φιλοξενία σχολείων και ιδρυμάτων, το πρόγραμμα «ΑΜΕΑ» κτλ). Επίσης, η ΚΑΕ Ολυμπιακός μέσα από το πρόγραμμα της Ευρωλίγκας «One Team» υποστηρίζει τον αθλητισμό σε Ευπαθείς Ομάδες, με στόχο την προώθηση σημαντικών αξιών στους αθλητές μας. Κατά τη διάρκεια των αγώνων υλοποιείται το πρόγραμμα ανακύκλωσης στο ΣΕΦ, ώστε να περιορίζεται η χρήση πλαστικού αλλά να προωθούνται προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.
Και στην εποχή της Πανδημίας, ωστόσο, η ΚΑΕ Ολυμπιακός πήρε θέση στην μάχη για την καταπολέμησή της! Κατάρτισε και υλοποίησε ένα ξεχωριστό Κοινωνικό-Αθλητικό πρόγραμμα επίσημων αγώνων, το «bwin Monday Night Game Against Covid-19», το οποίο είναι αφιερωμένο
- στην καταπολέμηση της πανδημίας.
- στην ευαισθητοποίηση του κοινού και την προώθηση των μηνυμάτων των επιστημόνων.
- στην ασφαλή ψυχαγωγία των φιλάθλων.
- στην ενίσχυση της προσπάθειας της Πολιτείας.
- στην επιβράβευση κοινωνικών ομάδων και επαγγελματιών που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας.
- στην κάλυψη τρεχουσών αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας και άλλων οργανισμών που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας και παραπλήσιων στόχων.
Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ αναπτύσσεται σε συνεργασία με τις εταιρείες οργανισμούς χορηγούς μας τα τελευταία χρόνια στους παραπάνω άξονες και έχουν σκοπό την ευαισθητοποίηση του κόσμου και την προώθηση των κατάλληλων και αποδοτικών λύσεων.